Bröllop

Jag ska gifta mig!!! Hurra! Mitt bröllop idag!! :D
Eller? Näää, fan. Där ljög jag.. igen.. ;)
   Jag, Sara och hennes syster ska iväg på ett bröllop någonstans utanför Örebro och servera. Kan jag servera? Haha nej! Men, det vi ska göra är att skära upp snittar till förrätt,  plocka fram buffén, fylla på vatten, se till att alkoholen är kall, duka av bordet efter maten, värma korv och köttbullar (!!? stackars gäster, hoppas att det är till barnen).
   Från 13-22 ska vi vara där. Länge länge och lite betalt.

Igår var jag med Ina. Vi tog en promenix och sedan gick vi hem till henne och tittade på en hemsk film! Minns inte vad den heter, men den var hemsk! Handla om iran, irak (?) och "den kvinna som är otrogen ska stenas till döds". Och så fick man se hela scenen. Uscha! 
   En sak som jag bara måste lägga till är:
När jag och Ina var på väg hem från skogen så gick vi förbi en kille och en tjej (troligen fulla) och killen säger till tjejen:
-I want to go to your place liksom. 
Hahaha, t.o.m jag är bättre på engelska än så! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0