Vad gjorde vi?

Jag sa ju att jag skulle blogga om igårkväll vad vi gjorde för nått i fredags, men bloggen sega så jag orkade inte.
   Jag kunde inte skriva ut vad vi skulle göra för att det skulle bli en överraskning. I tre veckor har vi planerat detta och vi har pratat med Alexandras sambo att hålla henne hemma för vi ville komma till henne och överraska henne. Hon har flyttat till Mellerud, lååångt bort så i fredags efter jobbet, vid fyra, drog vi iväg. Vi stannade i karlstad och käkade. Vi hade massa gott med oss i bilen. Vid 8 så var vi framme. Tomas öppnade och vi smög oss in och ställde oss bakom henne där hon satt vid datorn. Hon blev riktigt förvånad! :)

Vi spelade spel och åt chips. Jag, dåligt som jag är, var så himla trött, jag la mig på mattan med min kudde och somna där. Jag ville inte lägga mig i sängen för jag ville ju vara med. Efter ett tag så gick vi och la oss.
  Alex väckte oss vid 9 igår morse. Vi låg i sängen och pratade och hade det mysigt innan vi gick ner och åt frukost.

När vi skulle åka hem så säger Anna att jag har nått i rumpan på mina byxor, tittar och ser nått gult. Sen utbrister jag "åh det är tarm på mina byxor!" Det är en mening jag aldrig trodde jag skulle säga. Då är det mustarm, jag satte mig på mattan på morgonen och skulle gosa med katten, sen så upptäcker de att busen släpat in en mus och ätit upp den och lämnat tarmarna på mattan, och självklart satte jag mig där!

Jag fick köra hela vägen hem! :D Det är så kul att köra bil. Det är nog för att jag gör det allt för sällan :P Tiden gick lite fortare på hemvägen än på ditvägen.
   Stannade i Karlstad och käkade denna gång också.

På kvällen gick jag över till Soffi och tittade på Glee 2.

Nu ska jag ner och tvätta.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som att jag har skitstor näsa! XD

2011-10-23 @ 18:51:34
URL: http://Idasophia.blogspot.com
Postat av: alexandra

Haha fan vad underbara ni är, helschyssta bilder! HAHAHA

2011-10-26 @ 21:57:45
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0