Tacomys

Lördag och min rygg värker. Det strålar ner i benen och är bara allmänt irriterande, ont och obekvämt. Jag gjorde lite övningar idag i syfte att få bort det onda, typ strecka ut det. Blev aningen bättre. Tog mig en 45 minuters lång promenad med nyinlagd musik i min mp3. Det gick jätte bra fram till sista 10 min. Då jag troligtvis blev för kall och det gjorde ont... :/
Snart ska vi äta tacos, jag och min familj här i Köping. Det är skönt att för en gångs skull bara vara här utan något planerat, fest med andra ord. Skönt att vara här utan att festa. Bara hänga med la familia :)

Igår, på jobbet åkte vi till skogen. Varje gång det är utflykt, liksom lite större utflykter än de vi gör varje vecka så blir jag så taggad! Samma sak i somras när vi drog iväg och grillade och bara va så var jag jätte taggad!
Tyvärr bara att vi blev lite sena så vi fick nästan springa för att hinna med. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på hur jag och Karin måste ha sett ut. Bussen var tidig så jag och Karin sprang med varsina två barn i händerna. Dessutom var det någon dum en som hade ställt en lyftkran precis på busshållsplatsen där vi skulle gå som gjorde att vi inte kom förbi. Vi fick liksom gå runt bussen på en liten liten väg. Jag höll två barn som sagt, den ena framför mig och den andre bakom mig. Sen så ramla den bakom mig och Karin skriker:
- Jag tar henne! Spring!
Så jag lyfte upp barnet framför mig och springer för att hinna säga att han ska vänta på oss, resten av gruppen var en bit bakom, med vagnar och barn. Hahaha, vilken upplevelse. Men det slutade med att vi fick en jätte trevlig stund i skogen med grillad kokt korv. (vi fick kokt korv istället för grillkorv, men det gick bra det med^^)

Trevlig lördag på er människor:)

Det är inte våra förskolebarn, bara en bild från google :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0