Städdag2

Japp, idag städade jag iaf. Började städa i tisdags. Plockade och dammsög mitt sovrum och vardagsrummet, sen orkade jag inte mer. Så nu när jag kom hem satte jag igång och städa klart resten av lägenheten. Har även gjort en tacopaj som jag ska ta med till Ina. Vi ska ha fredagsmys med film och hon ska måla mina naglar. Det är hon duktig på! :D spännande!
   Jag har även inhandlat alkohol till imorgon, då Linda och Sara, ev Sandra, kommer hit och umgås med mig! :) Det blir alkohol, korvstroganoff och strumpis. Det blir nog asbra! ;D

Idag, för första gången fick jag något av kassörskan när jag gav henne mitt leg, (vi är på systemet nu alltså) utan att hon behövde fråga! :) hihi blev uppriktigt glad! :D 
   Utanför systemet var det en väldigt full man som stod och pratade med folk. När han började prata med mig. så orkade jag inte ritkigt, då väljer jag att låtsades vara döv. Tecknade "förlåt förstår inte vad du säger" och ryckte på axlarna. Då flaxar han lite och gör ett kors på bröstet och han säger sen "du har dina problem du", på tal alltså. Haha vilken kommentar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0