Städdag

Tanken var att jag skulle ta en städdag. Så blev det ju faktiskt inte. Jag började diska. Sen när jag behövde byta vatten, så orkade jag liksom inte.. :( Ville bara ligga i soffan hela dagen och kolla på vänner. Så det har jag gjort. Dumt att tiden går så jäkla fort och det redan är kväll.. Jag vill ha mera helg! Säger som Louise brukar säga "snart är det fredag igen" och jag gillar att tänka så, för jag tycker veckan går ganska fort då:P 
  
Jag har iaf tvättat idag. Dock fick jag panik när jag stoppar in nyckeln i tvättstugelåset och vrider om (vred dock åt fel håll) så fastnar den där inne! Jag kan inte vrida om eller få ut nyckeln. Det var en kvinna där inne och hon kunde inte vrida om innifrån heller! Så jag fick ringa CSG (jourväktare) som fick komma och ta bort hela låset, men det viktigaste är ju att jag fick tillbaka min nyckel. Usch vilken panik. Men kvinnan behövde inte vänta på de människorna, hon lyckades vrida om tillslut iaf. Men ändå!

Kommentarer
Postat av: Louise

härligt att du tar efter mig, för det är ju sant! Nu är måndagen redan slut, sen svischar tisdag och onsdag förbi och sen kan man säga att "IMORGON ÄR DET FREDAG!" :D men denna vecka längtar jag till torsdag eftermiddag, hihihihihihihihi. så helgen kommer lite närmare fast ändå inte.

2011-10-24 @ 22:52:54
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0