Sov så gott morfar!

När jag skulle gå iväg på min rast hade jag fått sms från min bror där han skrev att morfar somnat in. Så min rast bestod av tårar och tankar. Efter jobbet fixade jag i ordning Saras present. Skönt det iaf! Därefter åkte jag till Louise och hon fanns där för mig :) <3 Hennes kompisar kom förbi och ville kolla på hennes lägenhet och den ena av de är döva så jag fick avläsa. Åh det är så kul! Tror man kanske inte förstår hur kul det är när man inte är inne i det där. Förstod nästan allt! Fast hon anpassade ju, men ändå! :) 
 
Mormor ringde och berättade att hon åkte ner till honom på servicehuset och att han hade somnat in precis innan hon kom dit. Han var fortfarande varm när hon kom dit. Så hade han fått en blomma på magen.
   Det känns ändå skönt för morfar, efter 18 hjärtinfarkter så har man ju full förståelse för att hjärtat inte orka mer!

God natt morfar, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Louise

<3

2011-10-06 @ 16:46:19
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0