Gammal tant

Haft en lugn och skön dag på jobbet. Hade möte med ett par stycken för att prata om ett barn. Vill inte säga för mycket ju, men det var inte några negativa grejer för er som tror det:P 
  Hade utflykt därefter med fyra barn. Vi har delat in oss i två grupper. Den gruppen jag tillhör heter Krambjörnarna och vi är två pedagoger och sju barn, men idag var det bara fyra med. Vi tog en promenad till södra stationen och tittade på tågen sen gick vi en sväng, gick över en bro där det simmade kanadagäss. Så jag tog en smörgås en utav barnen hade med sig men inte ville ha och matade fåglarna. Så hittade vi en liten lekplats. 
   Dock har jag haft ont i ländryggen hela dagen. Lyfta upp ett tungt barn igår och det var tydligen inte så bra visade det sig idag.. Så idag har jag vart en gammal tant. 
 
Tog en liten promenad till City gross för att titta in hur det såg ut där :) Jag tyckte det var lite kul att de hade en hylla som hette "USA", med olika varor därifrån. Lite ovanligt. Nu är bara den stora frågan. Vilken affär av City gross och Ica maxi ligger närmast? Är det lika långt? Eller är det så att någon av de ligger lite närmare mig? Hur som så är båda vägarna läskiga när det väl är mörkt ute :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0