Fredag

Begravningen igår var fin! Jag sa ju att det bara var vi närmaste, för det var det jag hade fattat det som. Men det var tydligen vänner med också. Vi blev 14 st. Jag grät. Hemma trodde jag inte att jag skulle göra det, men när jag kom i kapellet så kände jag att gråten satte sig i halsen. När musiken började spela i början så kom tårarna. Så var det en bild på morfar på kistan när han håller upp en stor fisk, den har hängt i deras vardagsrum så länge jag kan minnas. Efteråt så blev det smörgåstårta hos mormor.

Idag har jag sovmorgon till kl 9, ska snart sätta på mig strumpor och åka iväg. Dessutom har jag gjort mig lite extra fin eftersom vi ska fotograferas idag på förskolan. :)
   Sen i eftermiddag/kväll drar jag på äventyr. Jag berättar mer om det imorgon! Varför? Det kan jag inte säga, men jag berättar imorgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0