Bara jag

Igår fredag åkte jag och Soffi till Ikea direkt efter jobb/skola. Skulle bara ha en lampa, men självklart gjorde jag av med 800 kr, och de var inte lampan som var dyr utan massa andra saker och plocka på mig. Dessutom åt vi köttbullemeny därborta ;)
  
Min DVD är paj. Jag hade tittat på Vänner, stängt av, sen när jag skulle fortsätta titta så får jag inte igång den! Kunde inte playa eller trycka ut skivan. Vilket skit! Så efter shoppingturen skruva jag isär DVDn och plocka ur den. Jag kom fram till att jag tycker det är kul att skriva och sånt. :) Dock så ville jag skruva ihop den sen, men då ville inte "locket" sättas dit igen så jag sket i det..

Idag lördag vakna jag vid 9. Satte mig i soffan och insåg att jag inte hade någon god frukost. Så åkte till affären och köpte goda frallor och charkskinka :)
   Satte mig och tittade på film (i datorn). Det blev mästerdetektiven Basil mus. Men jag somna mot sluttet... Så jag sov i soffan ett par timmar.
   Så har jag cyklat till willys och köpt livstek. Sånt hade de inte på maxi. Sagt hej till mina nya grannar, som bor under mig. Killen som flyttar in, hans mamma träffa i trappen så jag fråga "är det ni som är från köping?". Och japp det var det. Min mamma känner nämnligen denna mamma så jag visste att de skulle flytta in. Världen är ganska liten trots allt. :P

Nu har jag diskat mitt totala jätte diskberg. Var inte alls kul. Börjar känna mig hungrig, men vill inte äta än...

Appropå rubriken. Så är det bara jag denna helg! Jag har inget alls att göra denna helg. Vännerna har annat för sig. Så det är bara jag. Det var sååå längesen. Det behövs nog lite. :)


Bilden tagen för 2 år sen ungefär :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0