Vart tog veckan vägen?

Min vecka bara försvann! Var den tog vägen, vet jag inte. Men jag klagar inte, det är ju helg! =) Jag MÅSTE verkligen städa och sätta upp lite julbelysning i fönsterna. Vet inte om jag tycker det är för tidigt att sätta upp julgardinerna?
   Jag har blivit förkyld, över en natt. As knas och träligt.
   Jag hade tagit fram kyckligfile i torsdags som jag skulle äta igår kväll, men jag orkade inte ställa mig och laga mat. Så för första gången i mitt liv provade jag på Onliepizza.se. Tog från Rulles pizzeria (dock hade jag sagt till soffi och evelina att jag aldrig tänkte köpa därifrån, för jag hade sett en man, passagerare, röka i bilen. Men jag testade ändå), det var faktiskt helt okej kebab. Inget slår ju köpings kebab, men för att vara Örebro så var det helt okej. Kan tänka mig att köpa därifrån igen.

Usch, jag är så nervös inför utvecklingssamtalen jag ska ha med mina anvarsbarns föräldrar. Fast, det kommer gå bra, men det är ju alltid nervöst inför första-gången-grejer man ska göra.

Jag håller inte med folket som tycker att snön ska komma. Jag är väldigt nöjd med så det är nu! Det kan få komma snö runt jul och försvinna någongång efter nyår. Det vore det absolut bästa!

En annan sak, som är väldig konsigt, är hur fan kan man missa att det har vart löning!!?
När jag betalade pizzan, via internetbanken tänker jag "hur fan kan jag ha så mycket pengar!!!?" Sen tittar jag på datumet och inser att det faktiskt är löning. Så snurrig är jag. Missar att jag får pengar... :P

Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha ja missar man att det har varit löning är man sådär lite lagom bakom flötet ;)

2011-11-27 @ 11:39:25
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0