Torsdag 10/11

Torsdag igen, vilket betyder stängning för mig. Jobbar till 18.30. Därefter ska jag dansa Zumba med Louise. Sen måste jag packa för imorgon åker jag till Köping för att mysa med mamma. Vi ska åka till Dollarstore har vi bestämt. Dessutom ska jag få massage+knäckbehandling imorgon när jag kommer hem. Känner att mina rygg och nacke är i behov av det. Igen...

Övrigt, vad har hänt i veckan?
Jobbat.
Gjort efterjobbs-jobb. Suttit med portfolio.
Haft föräldrarmöt.
Dansat Afro
Lyssnat på ljudbok. Det är så himla skönt att lyssna på! Jag lyssnar på Män som hatar kvinnor, läsaren är Reine Brynolfsson. Han har sån behaglig röst så jag somnar. Eller blir så pass avkopplad så mina tankar åker iväg på annat. Men det är allt spännande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0