Galen vecka

Jag har inte hunnit med mycket denna vecka! Jag har inte ens hunnit blogga. Eller hunnit kanske jag hade kunnat gjort, men jag prioriterat bort den lite nu. Vart så mycket denna vecka, föreläsning och efter-jobbet-jobb som behövt att göras!

Tänkte berätta om i lördags när flickorna från Köping kom hit. Vi åt korvstroganoff och drack en bål jag hittade recept på internet. Jag tyckte att den var god! :)
-En flaska torrt vin
-1½ liter fruktsoda
- En lime i skivor
- En citron i skivor
- 500 g frysta jordgubbar

Efter maten satte vi igång att fixa i ordning oss. Det tog så lång tid, många tjejer som skulle trängas framför spegeln och hår som skulle fixas. När vi väl var klara satte vi oss i soffan och spelade "hej knekt" och de som kom sist fick dricka.

Det var maskeradfest på Strömpis, gud vilken härlig fantasi folk har! En t.ex. var en legogubbe. Han hade gjort ett sådant huvud av något material, några var Super mario och Luigi. En var rödluvan som gick runt med en korg med äpplen. As kul att titta på folken. Mindre kul på dansgolvet där man fick armbågas med folk istället för att dansa.
   Det var inte så kul med andra ord, vi valde att dra oss hemåt vid typ halv två. När vi ska hämta ut våra jackor hittar vi bara 2 av 3 gardeobsbrickor i Sandras och självklart var det min bricka som var borta. Vi fick vänta till sist, typ halv tre fick jag ut jacka och väska. Med det så missade vi bussen, ringde taxi och det var 23 nummer före, då gick vi hem istället.

Jag behöver diska från i lördags, hade kunnat göra i söndags, men då var jag lite väl trött för att orka med det, sen har jag liksom bara inte hunnit! :/
Får ta en städdag imorgon kväll när jag kommer hem från jobbet vid 5. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0