Vita sådana

Efter jobbet stannade jag på stan, köpte en ny parfym och så gick jag in på Åkes skor för att köpa vita converse. Jag satt med en hög och en låg kant i mitt knä (alltså, två par skor), och hade bestlutångest. Kunde inte bestämma mig. Ringde till Sophia för hjälp, och hade sån tur, hon var på stan så hon kom till mig och hjälpte mig att bestämma att jag skulle ta de med hög kant, eftersom de går till allt! :D
   Följde sen med henne och hon köpte en byxdess. Det är fan riktigt snyggt! Och speciellt (sitter och tittar på det ordet, speciellt, ser ju helt stört ut! Det känns som att jag stavat det fel! Eller? Det passar inte i min hjärna) den hon köpte! :)

Jag förstår att min bror blev arg på mig när jag tittade på oth förut. Att jag ville ha avsnitt efter avsnitt inlagt på USBminnet. Jag blir som besatt när jag tittar på nån serie sådär. Jag typ längtar hem från jobbet för att få titta :P

Jag är arg dessutom på Pelmatic. Hela april månad jobbade jag 100%, 8-16.30, men jag har bara fått betlat för 90%. Och inte fan svarar de på mina mail. Skickade ett i tisdags eftermiddag utan svar. Skickade ett till idag eftermiddag. :S Blääää på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0