Söndag igen

Igår grillade jag, louise och ida. Blev sååå gott! Fläskfile, potatissallad, beasås och sallad. Mumsigt värre. Drack alkohol och fick senare sällskap av Soffi då vi spelade TP. Hann inte spela klart, för soffi skulle iväg och jobba. Louise vann dock över oss tre som var kvar. 
   Vid elva, halv tolv ungefär drog vi oss till stan. Skulle gå in på Satin, krog, men sen såg louise några bekanta så vi drog med de till stallycktan istället. Dock var de töntiga och drog på en gång. Men vi hade trevligt ändå och fick sällskap av en nyss fyllda 18årig kille som sa ca 40-50 ggr hur fina vi var och att vi skulle ta åt oss av det. Det första han berätta för oss när han slog sig ner var att han nyss gjort slut med sin tjej. Vid tio i 2 började personalen att städa där och en ung kille (personal) började prata med oss. Kvart i tre slängde de ut oss:p Inte nå illa ord inte, bara sa att vi skulle gå =)

Drog hem och sov. Gött gött=)
   Vakna, tittade på askungen, tittade på törnrosa med louise, tvättade, ätit spagetti och köttbullar, tittade på save the last dance, somnade. Och nu sitter jag här. Funderar på vad min tunga är sugen på.. Har min roliga vecka nu framför mig och nått vill min tunga känna smaken av, men vad vet jag inte!
Choklad...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0