Måndag och motion

Inlägget jag skrev igår vill inte läggas upp, har försökt och försökt även idag men det vill sig inte. Bajs på bloggen..
Mamma ringde och sa att hon bokat hotell i Göteborg och bokat sovplats i ullared nu till v 29 då mamma, jag och pappa åker på semester tillsammans. Toppen! :D vi ska in på liseberg och åka massa karuseller, iaf jag och pappa. Vi är lika glada i berg och dalbanor båda två ;)
  Soffi och jag har tagit en motionsrunda idag efter jobb och skola. Vi cyklade förbi ett jordgubbsstånd på stan när vi skulle cykla hem till henne och det luktade verkligen jordgubbar! Underbart! Så efter vi kände att vi gått färdigt, gick vi till stan och köpte ett paket och åt hemma hos henne :) Tittade även på en film ;)

Den 21 maj ska jag och kompisarna på sexparty. Alexandra som fixat, men jag har det hemma hos mig. Eftersom hon inte bor i öre längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0