Köping! <3

Slutade tidigt igår, vilket betyder att jag åkte tidigt till Köping. Gick på marknaden med mamma, Åsa och hennes mamma. Det dåliga är att västerås har västeråsmarknaden samtidigt som köpingfesten, självklart väljer försäljarna att åka dit och sälja. :/ 
  Vi stannade inte så länge på stan utan åkte och handlade till tacosen. Hem och lagade iordning maten. Jag tror jag åt för snabbt. En dåligt vana efter jobbet, där man näst intill kastar i sig maten. Fast jag har aldrig fått sån magknip jag fick igår. La mig på sängen med värmepåse runt 7taget. Och somnade. Vaknade ett i natt och bytte om till sovkläderna. Sen gick jag upp halv 6 imorse, jätte pigg. Har hunnit titta på en film och klockan är inte ens 8. Det är ju lite skönt ;) Fast det blir att sova mer, eftersom det är fest ikväll! ;D

Jag har fortfarande inte bestämt mig för vilka kläder jag ska ha :S Om jag ska ha en grön klänning eller shorts + leggings/leggings/jeansleggings med nått av alla de linnen jag tog med mig. Bättre att ta med mig för mycket än för lite känner jag, HYFF liksom.

Men ikväll blir det åka av. Som Sara brukar säga:
- "vi ses i dimman"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0