It´s friday, friday

Jobbelibobbat. Men nu är det helg! :) Fick ett sms från Sara som fråga om jag ville ha  besök av henne och Anna ikväll. Det finns väl bara ett svar eller hur? -NEJ FÖR I HELVETE, KOM INTE HIT! Så hade jag ju kunnat svara om jag inte hade velat att de kom hit. Men nu vill jag det som tur är och mitt svar blev då - Ja! Ja! Ja! Det vill jag! :) Myselimys. Vet inte vad de hade lust att göra, men det löser sig ju alltid ^^
  
Kom inte på nå bättre fredags mat, så det får bli baconkuber och pasta ;) Gott är det ju faktiskt! Har inga andra planer i helgen förutom att de ska komma hit ikväll :) Det kan vara rätt skönt det med att inte har nått planerat.
Puss på er gullefjun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0