GI chokladkaka

Nu har jag fått mer ansvar. Denna vecka har jag börjat planera. Igår var jag med på ett utvecklingsamtal, bara för att se hur det gick till. Eftersom jag ska ha sånna i höst. Har även börjat med att planera. Men jag tycker att det är svårt att veta vad jag ska göra:S Jag vill ju jobba med portfolio, men det var nått som jag skulle höra med dom om innan jag kör igång med det.
  Var på föreläsning i tisdags, (Grattis mamma igen i efterskott 17/5) om den reviderade läroplanen. Förstod inte så mycket, eftersom jag inte hade läst läroplanen. Men satte mig på min planering och läste den. Hann inte med hela. Men när jag läste den på gymnasiet fatta jag den inte. Den var svår och tråkig. Nu, var den inte alls tråkig att läsa och inte alls svår. Faktiskt skoj att läsa :)

Idag skulle jag och fisen städa. Var hemma till typ halv 6, och orkade verkligen inte! Jag gjorde en provomgång av GI chokladkaka som jag tänkte bjuda på på lördag. Den ser ni inte skymten av folk, för jag slängde den. :p Det smaka alldels för stark choklad och så var den ju GI, inget bakbulver, inget mjöl. En platt chokladmousse liknande kaka. Nje, så vill jag inte ha det:P
   Blir annat att bju på istället :)

Imorgon kommer min storebror hit!! :D Han köper med sig kebab :) Han slutar jobba kl 18 dock, men det gör ju inget. Den andlening till att han vill hit, är egentligen inte för att träffa mig. :p haha, utan han ska in i stan (någonstans?) och köpa väktarsaker, som batong typ. Men det gör vi på lördag :) Sen på lördagkvällen blir det sexpart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0