1 maj

Första maj och igår var det fest hos Madde. Jag och Sara hade förfest hemma hos henne från kl 3 ungefär och vi spelade canasta. Hann dock inte spela klart eftersom tiden bara försvann.
  Vi grillade hos Madde med de andra människorna och hade det jätte mysigt. Drog hem vid 1 ungefär och sov så gott:)
  Idag ska jag iväg och få massage av Anna och knäcka min nacke. Härligt härligt. Hoppas på att jag får ett sms av Marie som säger att jag kan få komma och klippa min lugg idag innan jag åker hem. Hade vart toppen!
   Imorgon är det sista dagen på kattungen, funderat på om jag ska köpa glass och bjuda på som visar att det är min sista dag där, men jag har ett problem, jag tror nämligen att glassen hinner smälta innan jag hinner fram till förskolan... Dessutom har jag inte prata om de andra personalen om det. Så det ska jag fundera lite på.

Snart börjar jag på mitt vikariat som är i 1 år och en månad! på onsdag för att vara exakt. Var jag ska jobba på tisdag, vet jag inte än. De ringer väl på tisdag morgon och talar om var jag ska vara. Skoj skoj. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0