Vår?

Snälla säg att det är våren som är på väg. Solen skiner och asfalten börjar (igen) att synas på cykelbanorna! Jag är trött på denna vinter nu.

Fick en klump i magen idag när Pelmatic ringde. De började fråga mig om mitt teckenspråk. Eftersom jag skrivit in det som en av mina meriter, (eller kanske min enda?) och när jag började på pelmatic så sa jag att Kattungen var mitt förstahandsval, men då var jag ju färsk och fortfarande duktig i tsp. Nu har jag glömt massor :S Men det är så att Kattungen behöver vikarier som kan tsp och eftersom tjänsten jag är på nu så kan det hända att de bryter upp mig därifrån snart. Jag känner mig ju så trygg där jag är nu så därför fick jag en klump i magen. 

   Mammor, är inte de bra att ha? Mamma gör alltid så att jag blir gladare och får bort mina oroliga klumpar i magen. Hon fick mig att bli glad över att jag ev ska få komma och öva tsp! För jag tycker ju att det är bland det roligaste som finns! T.o.m hon sa att jag är duktig på det, fast egentligen har hon ju ingen aning. För jag kan ju faktiskt bara ha flaxat lite med händerna och hon trott att det är teckenspråk! Lite som Joey i vänner när han försöker prata franska. Eller kanske inte exakt samma, eftersom jag sa att mamma sa att jag var duktig och i detta fall så tror ju Joey att han själv är duktig. hahaha. Här är videon jag syftar på:
http://www.youtube.com/watch?v=DqwzvtjeYBQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0