Träningsvärk

Det blev ett pass som heter nJoy challenge igår kväll, vilket var helt nytt för mig och Soffi. Men det var riktigt kul, men jobbigt! Liknade lite box och kicken jag gick på förut. Fast utan slag och sparkar. Men liksom parövningar och sånt där kul. Blir absolut att gå på det igen! Idag har jag dock träningsvärk i ben och mage. Men inte överdrivet som jag trodde att jag skulle ha.
   Börjar jobba kl 10 idag. Ska snart klä på mig och sticka iväg. Jag åt/drack en god frukost. Två ägg och en jordgubbssmoothie, som egentligen är ett GI mellanmål, men jätte gott till frukost ;)
Recept:
-Bär, idag valde jag jordgubbar
- Sojamjölk
-Naturell youghurt

Egentligen ska man ha i en halv pressad limefrukt och en sorts sirap. Men sojamjölken är så söt i sig så det behövs ingen extra sötning tycker jag.

Det var ju tur att jag precis var in på Saras blogg och läste om hennes hjärtekross(haha) om att inte hitta det läppstiftet jag har. För jag hade helt glömt bort att jag skulle iväg till Rusta och kolla på sånt läppstift, för där köpte jag mitt. Så nu har jag lagt in det som påminnelse i mobilen så jag inte glömmer det igen ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tur för dig så du inte glömmer! ;)

2011-03-02 @ 10:16:19
URL: http://aspsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0