Söndag 6/3

Som sagt var jag på öppet hus igår och fick testa på syntolkning, jag ska söka till den distansutbildningen. Det finns dock inte något 100 % jobb inom det. Men det kan ju vara kul iaf. och jag kan jobba 100 % under utbildningen också, så jag förlorar ju inga pengar, bara tid. Så träffa jag gamla lärare. Det var riktigt kul att använda teckenspråket igen. Kändes jätte bra, blev mer motiverad till att vilja jobba på kattungen då. Men jag sa det till min förra lärare att jag tror att det är svårt att avläsa barn men att jag vill ju öva teckenspråket. Då sa hon: men om du lär dig att avläsa barn, kommer du att ha lättare att avläsa vuxna sen och det kan jag ju faktiskt förstå. :)

Efter öppethus igår så skulle jag och Sophia ta en motionsrunda. Men sen kom jag på att: varför inte gå till Marieberg och hälsa på louise som jobba och äta korv på IKEA. Så det gjorde vi! Det tog 2 timmar att gå dit och jag hade ont i trampdynorna sen. Men det var ändå kul. Vi tog bussen hem och så kom Sophias kompis Isabella hem till henne och vi tittade på film och åt popcorn.

Idag måste jag diska, har inga tallrikar kvar. Hann ju inte diska igår. Kom hem vid 22. Sen så vid tvåtaget blir det gymmet. :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Ojsan vad hurtiga ni var då :P

2011-03-08 @ 19:33:21
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0