Snabb helg..

Alltså, varför ska helgen så så förbaskat fort? Jag har iofs hafs saker att göra nu både fredag- och lördagkväll. Och så sov jag bort hela dagen igår. Men det går så fort! Hela helgen bara försvinner...

Igår var jag hem till louise eftersom hon fyllde 21 år. Grattis igen! :) Det var trevligt och jag fick äntligen spela ett wiispel och längtat efter att få spela igen. Det är så kul! Vet inte vad det heter, men skoj är det. Fast väldigt skumt spel. Sophia och jag drog därifrån vid halv 11, eftersom Fisen skulle upp och jobba dagen efter blev det ingen långvarig fest, men det var kul så länge den vara :)
   Jag och Soffi gick till stan och mötte upp Isabella. Soffi hade lovat en kille att hon skulle komma igår till Stallyktan, en pub, mellan halv 12-12. Vi satt där till kvart i 2, då vi insåg att de inte skulle dyka upp. Lite taskigt tycker jag eftersom hon hade lovat att komma dit. 
  
Sov över hos Sopan. Sov gott, fast vaknade då och då eftersom hennes katter lekte. Det är inte sån skön uppväckning, jag ligger på madrassen på golvet, så hoppar nån av katterna (jag har mina misstankar om vem det är:P ) från sängen, rätt ner på min mage och sen hoppar vidare. Blir ett litet "Hooo" samtidigt som ögonen spärras upp och överkroppen förs reflexmässigt uppåt. Skojig uppväckning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0