Skön lördag

Drog till Sara igår kväll. Hon, jag, Louise och Jonna spelade mario kart och åt kolakladdkaka. Linda kom senare och jag fick ett jätte fint linne av henne som hon köpt i thailand. Vi tittade på I rymden finns inga känslor, rolig film men ändå med ett starkt budskad. Drog till Donken vid 12 och det var endast fjortisar där. Förutom de som jobbade och vi såklart;p

Satte klockan imorse för vid tio fick jag massage av Anna. Sedan hem och så la jag mig i soffan och tittade på inspelade CSI avsnitt. Efter lunchen drog jag hem till Maja för att spela Canasta. Vi spelade två omgångar och vi vann en gång var. Jag fick innegrillade kotletter, strips och vitkålssallad. Så gott:D Fast det berättade jag ju igår att jag skulle få, men en uppdatering skadas aldrig;)

Nu sitter jag hemma och tittar på den teckentolkade versionen av melodifestivalen samtidigt som mamma har programmet på på tvn. Faan imorgon är det söndag och jag måste åka hem :( helgen går så frukansvärt fort och jag blir mer och mer nervös då jag ska till Kattungen på måndag... Kanske får dra hem till Soffi imorgon och öva massa tsp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0