P-piller

Var som sagt till barnmorskan imorse och jag hämtade ut de efter jobbet. Och från och med 1a mars är det gratis preventivmedel upp till 25 års ålder här i Örebro. Hur jäkla bra är inte det? :D Hur bra som helst. Jag som var så orolig att när jag fyllt 21 så måste jag betala över 1000 kr för p-piller men jag får de gratis och det fick jag inte ens i Köping. Då kostade det 100 kr för ett års brukning. Tummen upp för Örebro :D

Syndade med semla idag. Sen blev det träning med Soffi :)

Ringde farmor Maja när jag kom hem och vi bestämde att jag ska komma hem till henne på lördag eftermiddag och spela Canasta och äta hennes mumsiga innegrillade kotletter och strips :K MMMUMS jag gillar det ;D


Kommentarer
Postat av: Louise

gud vad AWESOME! :D I like!

2011-03-10 @ 09:12:16
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0