Jag ska bara...

Ställde klockan på 5 imorse! Fast znoosade till halv 6. Jag gick och la mig med blött hår igår och det blev inte speciellt snyggt imorse. Så fick blöta håret och kamma ut det och då blev det bra. Varje gång när jag vaknar och är sådär skit trött så tänker jag alltid "jag ska gå och lägga mig när jag kommer hem", men det gör jag ändå aldrig. Då gör jag annat som verkar roligare. Som nu, sitta vid datorn.

Ikväll ska jag äta kyckligfile och currysås har jag bestämt mig för. Ska hälla i lite bambuskott och vattenkastanjer i det också ;) får se hur det blir. jag gick in och handlade de sakerna efter jobbet idag. Min tanke var att jag bara skulle handla lite för att ha nått till kvällsmat. Sen blev det liksom massa saker:S Ofta så när handlar. Jag handlar som min mamma :p Hon skulle bara in och köpa limpa, kommer ut med en hel kasse liksom ;)

funderar på att titta igenom mina tspanteckningar.. kan vara bra faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0