Herre min skapare. Kl är 23 och nu har jag...

Herre min skapare. Kl är 23 och nu har jag gått och lagt mig! Brukar gå och lägga mig vid tio. Det är min rutin. Men det gör inget. För jag var hem till fisen och fick min utväxt tillfixad :-D (håret alltså). Idag stod jag inne på gina tricot och såg mig i bakhuvudet. Såg förskräckligt ut. Så fisen var shysst och hjälpte mig :-D hade jag gjort det själv, så hade jag inte kunnat. Hade nog inte ens prövat att göra det själv;) kvart över tio drog jag hem från henne och sen slängde jag ner saker i min väska. För imorgon åker jag till köping. Hade ingen lust att gå upp tidigare imorgon för att packa. Nope! Snart fredag. Underbart! God natt och tack igen fisen för hjälpen :)


Kommentarer
Postat av: Louise

varsågoooood!

2011-03-26 @ 10:19:43
URL: http://lunalooney.blogg.se/
Postat av: Louise

nu är det en vecka sen du uppdaterade, KOM IGEN! :D

2011-03-31 @ 07:44:07
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0