9/3-2011

Onsdag idag och jag har sovmorgon till kl 10. Vaknade kvart över 6 och kände mig pigg, dock huvudvärk. Duschade, åt frukost framför datorn till programmet ett barn i minuten på tv4play. Så känslosamt, jag blev så rörd. Så fint!
   Kvart över åtta var jag till barnmorskan och förnya mitt p-piller recept. Sen så nu sitter jag hemma tills det är dags att åka till jobbet.

Jag har ett pirr i magen, om det är för att jag har lång sovmorgon eller för att det faktiskt är vårkänslor, vet jag inte. Men mysigt är det iaf :) Något som inte är mysigt, det är att ha sår i näsan, så det gör ont när man gäspar och sådär. Rätt onödigt.

Ikväll blir det core :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0