Utflykt

Underbara fredag och detta väder! Vi var 9 barn och 6 pedagoger på utflykten idag. Hade picknick, barnen lekte i lekparken. Vi fröknar hade i princip rast hela dagen och fick mer betalt idag eftersom det är en dag mellan två lediga dagar ^^ Karin hade bakat goda kladdkakemuffins med en dumle i mitten till oss vuxna. Var borta typ 5 timmar. Och brun har jag blivit! Så fult! Älskar ju att vara vit som ett lik. Haha, nejrå. Mena att det är fult när jag haft linne. Hade sån, typ brottarlinne, ser lite kul ut, men hoppas jag kan sola bort det imorgon. Hörde att det skulle vara lika fint imorgon :) Och då drar jag mig hemåt till köping igen ^^

Idag borde väl snöhögen i Köping smälta bort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0