Studiedag

Idag har det vart studiedag. Alla barn var lediga och vi jobbade med kvalitétsredovisning. Hade först möte på morgonen sen jobba med det. Vi åt lunch på Jensens och jag fick reda på att maten är vakuumförpackad, sen att de micrar maten för att den ska bli varm. Det var min kollega som berätta. Fast det smakade ju bra, tog lunchbiff för 49 kr. Men det känns ju inte som att jag vill gå dit igen när maten inte blir tillagad på plats..
   På eftermiddagen åkte vi ut till Rynningeåsens förskola för träff med alla förskolor som har samma chef. Det bjöds på tårta, gott, men jag var inte så jätte sugen. Hade hellre velat ha smörgåstårta! ;)

Sov få timmar i natt. Var så otrött man kan bli vid tolv på kvällen/natten. Låg och vred och vände mig. Vaknade med ett ryck precis när jag somnat till.

Skulle nu ta och koka spagetti, men upptäcker att jag inte har någon. Så då får jag ta makaroner, har två olika sorter, fast det är så lite i varje så får blanda. Dock har de olika koktid. Men det löser, får helt enkelt hälla i den kortare koktiden lite senare ;)

Micrade mina köttbullar för att de skulle tina, men de blev ju typ stekta i micron. Det vill jag ju inte! Det fick mig att tänka på min älskade vän Sara Asp, som en morgon var sugen på hamburgare och tänkte äta det till frukost. Stoppar in en djupfryst hamburgare i micron och tror att den ska bli stekt (?). Liksom hur tänkte du? Den är ju rå! Var dock längesen hon gjorde detta. Men glömmer det inte ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahha men det finns ju färdigstekta hamburgare som man köper som pappa alltid köpte och gjorde så med sen hade han bytt sort:P

2011-06-14 @ 10:23:45
URL: http://aspsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0