Solsken hela dagen

Hade satt klockan på 7 imorse. Ville gärna ta ett tidigt tåg till Köping för att hinna med att sola. Tänkte först att jag skulle lägga mig igen och ta ett senare tåg, men tyckte sen att jag kunde sova i köping. Så packade ner saker, tog bussen till stationen. Köpte frukost på Pressbyrån, väntade 40 min. Halv tio var jag i köping. La mig i trädgården i solen då Sara skickade sms och vi bestämde oss för att dra ut till Malmön för att sola och doppa fötterna.

Sara hade tagit med kortlekar för att kunna spela canasta och TP. Vi spelade kort och hon vann den jäveln. Men det är kul ändå. Att hon börjar förstå reglerna mer och mer nu så snart behöver jag inte hjälpa henne alls och då är det verkligen KRIG!
Jag har verkligen fått färg nu. Iaf på bröstet och ryggen.  :). Ikväll blir det grillning med familjen och senare drar jag hem till Sara och Mollsan för myspys och hoppas att Anna C hånkar på också ;)

Underbara väder<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0