Lördag

Min lördag skulle ha blivit aktiv. Jag tänkte städa, tvätta fönsterna, ut och motionera med soffi och sy duschdrapperi. Jag började att tvätta fönsterna, eller, det blev inte så många. Jag blev så arg på det stora fönstret i vardagsrummet att jag inte får upp det! Eftersom målarna i höstas var så fruktansvärt smarta att slå igen fönsterna när de inte hunnit torka än.. Så nu får jag inte upp tre av mina fönster. Så, när jag inte fick upp det fönstret, efter att försökt med baksidan av hammaren, försöka bända upp det. Så blev jag så irriterad och arg så jag satt mig i soffan istället.

Soffi och jag hade bestämt att umgås idag. Så skickar jag och frågar vad hon gör och hon säger att hon packar och packar. Jaha, då bestämde hon alltså idag att hon ska ut och fara. Men åkte dit en sväng iaf och träffa henne och katterna. Lilla svarta var kåt (hon löpte), men det gör inget. Hon ville ju mysa och det gillar jag ;) haha.

Åkte hem och gjorde mig en hemmagjord hamburgare. Väldigt gott!
Så jag har vart till affären och köpt vattenmelon, nektarin och apelsiner. Köpte även saker för att jag tänkte prova ett sorts bröd. LCHFbröd. Får se om det är gott :)

Trevlig lördag hörrni!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha målare som kan sitt jobb är ju bara för underbara ;P

2011-06-20 @ 07:08:41
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0