Ledig torsdag :)

Kristihimmelfärdsdag = ledighet! Jag gillart verkligen. Vaknade vid nio, tittade på one tree hill i väntan på att Louise skulle vakna så att jag kunde börja dammsuga. Lägenheten behövdes verkligen sig en sväng om med dammsugaren och dammtrasan. Har också skrubbat badkaret, så nu är det "nytt" igen ;).
   Behöver dra mig iväg till affären för att köpa saker till pastasalladen jag ska ta med mig imorgon. Vi ska nämnligen på utflykt imorgon med jobbet. Det är 11 barn på 5 personal, det kommer bli jätte mysigt! :)
På lördag någon gång drar jag hem till Köping igen, är ju ledig på måndag igen så det blir lång ledigt ^^

Är även sugen på daimglass efter Sophias sms igår
"Mmmm! Daim! ^^"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0