Kul midsommar!

Fredag var det midsommarafton. Den tillbringade jag med de vanliga festmänniskorna ute i medåker. Vi grillade, drack och så hade värdarna fixat en rolig lekstund.
Först var det tips promenad med till en början seriösa frågor som:
- Hur många hjärtslag har vi per minut?
- I Sverige heter det midsommarafton, vad heter det i Norge och Danmark?
- och så två till seriösa frågor.
Helt oväntat på fråga 5 dyker denna fråga upp:
- Vem suger bäst? Sara, Johanna eller Jossan. Och självklart tokskrattar jag och sara.
Fler sånna roliga frågor dök upp:
- Vem slickar bäst?
- Vem tar i  munnen?
-Vem sväljer?

-Vem juckar hårdast?
-Vem runkar mest?
-Vem är mest hålvan?
- Vem är smidigast?
- Vem är egentligen smidigast?

Sen var det några fler roliga frågor. Vi chansade hejvilt och vi undrade hur fan värdarna skulle kunna ha de rätta svaren.
Sen så samlas vi ute på gräsmattan och de säger att vi ska ta reda på vem som suger bäst, slickar bäst osv. Självklart undra vi hur fan vi skulle göra det.

Börja med "vem suger bäst?". Då fick vi tre som var alternativen ett varsitt vattenglas med två sugrör var som var ihopsatta till ett långt. Först att suga i sig allt vatten vann. Alltså skulle man ha svarat den personen på tipspromenaden. Johanna vann.

Andra grenen jag var med i var "vem tar i munnen?" Då skulle vi proppa marshmallows i munnen, flest vann - Jag vann.

Tredje var "vem sväljer?". Två tamponger skulle läggas i munnen och dricka upp vattnet. Jag vann.

Fjärde "vem är egentligen smidigast?" var att dansa limbo. Men jag kunde knappt delta eftersom jag är så jävla stel i svanken och kan knappt böja mig bakåt. Den förlora jag..

Att ens komma på nått så skoj! En kille spräckte sina byxor när de körde "vem juckar hårdast?" Han och hans partner vann dock, men ett par pajjade byxor på köpet.

Tog taxin hem vid typ halv 5. Innan dess hade vi legat 7 pers i en hörnsoffa och försökt sova. Riktigt ormgrop. :)


Lördagkväll var jag med Anna och Sara. Vi åt kebab, jordgubbar och vattenmelon och tittade på Burlesque. Den är så bra!! Andra gången jag ser den. :) Mysig kväll var det allt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0