Jordgubbsplantor

Igår kväll drog jag och louise iväg på inflyttningsfest. Det var riktigt trevligt! :) Drog hem vid typ halv 3 ungefär. Och jag sov till tolv. Hörde inte alls louise när hon gick upp imorse och skulle iväg till jobbet.
   Jag har vart iväg till plantagen och köpt jordgubbsplantor, kruka och jord som jag nyss planterat och satt upp på räcket ute på balkongen. Glömte dock att köpa nät så fåglarna inte äter upp dem. Men det finns ju inga jordgubbar än, bara blad och en blomma. ;P

Idag har jag inte något planerat. Följer eventuellt med Louise när hon ska äta kebab med Evelina och Lisa. Och så ev. följer jag med på fest ikväll. Inget bestämt än ;)



Kommentarer
Postat av: Mor

Men så fint det blir! Hoppas du inte behöver vänta för länge med att äta nyskördade gubbar! Tänk att gå ut på morgonen, ta några röda gubbar till yoggin.

2011-06-12 @ 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0