Underbara semester!

Igår hade jag satt klockan på 9.00 för att gå upp, äta frukost och dra iväg till malmön med Sara och Molly och vara där hela dagen. Var det tänkt iaf. Både jag och Sara tittade ut och tyckte inte att vädret var speciellt roligt. Så vi möttes på stan, där Asp lämnade in ett papper till arbetsförmedlningen. Jag köpte en baguette för att äta till lunch, men jag tog med mig den hem. Köpte även fika till mig och Aspen. Vi satte oss på hennes balkong och fikade.

Vid ett drog vi över till Louise för lite solning. Molly var med och jag tyckte det var lite kul att observera när Snobben (louises hund) var på och slicka och jungade på molly, hon ska väl snart börja löpa. Hahaha. De hade jagis mer än en timme ute på gården. Båda var helt slut. Men Snobben, som många killar, gav inte upp förrän han fick ligga. Nu fick han ju inte det som tur var, men hade Molly var lite lättare på tassen hade han fått sin vilja igenom.

Klockan halv fyra ungefär åkte vi plus Anna ut till Malmön för att doppa oss. Riktigt skönt, när man väl var i. Innan var det bara kallt och kallt! Sedan på kvällen blev det tacos med familjen och så spelade vi Skippo.

Idag har jag vart iväg till affären och köpt ciabatta till ikväll, då mamma, jag och Maja ska spela bilbingo. Japp! jag vet! Pensionärpoäng till mig, men jag tycker faktiskt att det är kul!
Och klockan ett ska jag till Anna och få massage :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0