Tvätten

Jag tycker inte riktigt om vår tvättstuga. Tvätten blir nästan aldrig torr där nere i stugan! De kläder som inte hunnit bli torra får jag hänga upp i lägenheten, och jag har inget tvättställ, så får hänga de lite överallt. Några plagg hängde jag över badkarskanten. Och en topp är fortfarande inte torr sen i fredags! Nä fan jag måste köpa ett riktigt tvättställ...
   Jag hade även häng grytlappar och grytvanten över badkarskanten för att det skulle torka. Sen hoppa jag inte i duschen (drog ju för drapperiet, så tvätten blev inte blöt), men grytvanten halkade ner i vattnet. Sen hängde jag upp den och nu luktar den... BAJS! Ärligt, luktar nå bajsliknande. Tvättade den för hand, men det tycks inte hjälpa. Det konstigaste av allt, är att jag måste gå fram till grytvanten och lukta lite. Liksom, VARFÖR!? Det luktar ju äckligt. Fast jag vet det så går jag fram och sniffar. Samma sak händer ju, jag rynkar på näsan och säger "usch" :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0