Tjejkvällen

Igår på dagen hade Sara och jag velat ligga och sola. Men solen tog så lång tid på sig att titta fram bakom molnen. Så vi bestämde oss istället för att ta en promenix i skogen.
Åkte hem och vilade, duscha och åt mat. För sedan var det fix och dricka hos Sara som gällde. Senare på kvällen var det att dra iväg till tjejkvällen med Mig själv, Sara, Anna, Madde, Johanna, Sara, Sandra och Jenny. Riktigt trevligt. Bara att jag drack lite för mycket och min hand fick ryck :S Skämms som fan fortfarande!

Tanken var att vi skulle dra till krogen, men killgänget bjöd över oss till deras fest istället. Jag stannde inte speciellt länge. 0.41 ringde Sara till mamma och sa att hon fick hämta mig. Mådde inte så vidare värst bra. Hehe.
Så idag har jag bara försökt få mig själv att må bättre. Tittat på film och ätit pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0