Sara har åkt

Bloggade nyss dock om grytvanten. Men vill ha olika inlägg ;)
   Sara sitter nu på tåget hem. Följde med henne till stationen. Sov ändå till tolv!

Igår så grillade vi kött, åt det med sallad och minibaguetter. Drack alkohol och fixade oss. Sedan tog vi bussen iväg till universitetet. Jag hade fått för mig att det skulle vara massor med folk, men så var det ju inte. Vi var mindre än 10 st, och jag tyckte inte att det var spec kul. När de var påväg till krogen bestämde vi oss för att gå de 2,6 km till centrum och in på krogen. Det tog fruktansvärt lång tid, vi gick ganska sakta också. Dessutom behövde någon(!?) kissa hela tiden :P När vi kom till centrum visade jag Sara mitt jobb, vi gick ju ändå förbi. När vi kom till krämaren skickade jag till Soffi och sa att vi var utanför. Hon fråga om vi ville komma upp så vi drog upp dit en sväng och pratade lite.
   Därefter gick vi mot Frimis. Det var dock så lång kö när vi kom dit, så vi sket i det. Vi tog våra ben och började gå. Kom på då att vi kunde åka buss, men när jag väl kommer till en utav 1ans busshållsplats, så har de flyttat den! Så ser jag en buss stå vid den långt borta-busshållsplatsen och tyckte klart och tydligt att det stod Lundby, så vi springer till stationen för att hinna med den. När vi kommer fram och bussen rullar in, så står det Mellrige. Lundby bussen skulle inte gå förän om en timme senare. Så vi gick hem istället!

Imorse tittade vi på hitta nemo, åt frukost och stjärnchipsen till efterrätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0