Plockar och donar

Har haft tvättid idag. Det är så bra här i området, jag gick ner i går när vi kom hem och bokade tvättid. Så nu har jag tvättat upp alla mina ullaredskläder så de luktar gott. Nu håller jag på att plockar och donar. Med andra ord städar.
   Tittade på en kärleksfilm för en timme sen ungefär, och så önskar man (iaf jag) alltid att det ska hända en själv! Sånt där puttinuttigt och fint och kärlek. Haha. Knas, men det önskar väl alla hoppas jag? Så jag inte är den enda i världen som tänker så? :P

Vad jag ska göra ikväll vet jag inte. Har inga planer alls. Vet inte om jag har lust att bara sitta hemma heller. Fredagsenergi. Jag får väl hålla på och plocka och ha mig ikväll :)

Imorgon hoppas jag på att min älskade bästaste Sara kommer hit :)


Dock lite besviken på slutet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0