Lilla my

Först tänkte jag bara lägga upp en bild på två människor (vet inte vilka de är) när vi åt pizza i fredags kväll hemma hos soffi. Satt på hennes rumsgolv.



Sen så idag har jag jobbat. Första dagen på sammaslagningen. Vi är fyra förskolor som slår ihop för att vi ska kunna få semester. Det var lugn dag idag. Verkligen skönt.
För första gången på, typ alltid tror jag, glömde jag min plånbok hemma. Tänkte handla lite efter jobbet, mat alltså. Jag handlar ju som min mamma, typ varje dag. Men inte idag, fick de det jag hade hemma. Makaroner och köttfärs, utan sås.
Tittade på Hip Hip Hora. Längesen jag såg den. Sen ville jag visa min Lilla My frisyr jag satte upp här hemma. Ogillar toffsar när de stör mig i min mysiga lutning mot soffan. Det blir så obekvämt. Så detta är en perfekt toffs för att få undan håret, samtidigt som man kan luta sig bekvämt bakåt :)


(den ser mycket högre ut i verkligheten..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga var de iaf. Som du åt pizza med alltså.. Men ha ha! Du har fel! Den snyggaste sitter på en väska, inte på golvet. Pinsamt fel. Moahahahahah!

2011-07-06 @ 23:58:59
URL: http://Idasophia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha, får inte hjärnan plats längre?! ;P

2011-07-07 @ 21:21:52
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0