HP i 3D

Ska snart dra iväg till biosalongen här i Ping. Sara har bokat åtta biljetter till Harry Potter, och den enda filmen som visades idag, del 2, visas i 3D. Har hört att man kan få ont för glasögonen är tunga. Hoppas på att den är bra :)
I övrigt har jag gjort.. Ingenting! :) Läst min bok som är spännande, Papparkakshuset. Det är hammarbyserien. Deckare.
Soffi sa att hon var sugen på kladdkaka, så jag lät henne ta ägg, vaniljsocker och ströbröd från mig fast jag inte är hemma. Kommer kanske hem till att hela min kyl och skafferi är tomt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moahahahah! Kanske är hela din lägenhet tom? ;D

2011-07-16 @ 00:47:51
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0