Hejja solen

Öppnade idag, min andra öppning ever. Satte klockan 4.30, lite smått deprimerande. Men gick upp vid 5, och cykla iväg ca 50 min senare så jag öpnna kvart över 6. Slutade vid halv ett och då gick jag och Soffi på stan. Ville ha smakråd om en klänning. Sen fråga jag henne vilken färg jag skulle ta och då säger hon att hon ser ju inte sånt. Och jag visste det ju egentligen, men hade liksom glömt det. Men det blev en utav färgerna iaf:p 
   Vid två åkte vi hem och la oss på gräsmattan för att få sol. Måste tillägga att jag fick ta sololja av Ina idag ute på gården och fan vad det hjälpte till! Har fått massa färg pga den! =)
   Nu har jag på mig den nya klänningen, för snart ska jag iväg på after work med jobbet. Blir att äta lite mat där också. Varför inte lyxa till det när man ändå är igång och slösa pengar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0