Varmt vatten med citron

Det är faktiskt jätte gott! Godare än te tycker jag. En citronskiva i varmt vatten. Jag hade nog aldrig kommit på det om jag inte hade sett Disneys film: Anastasia. Där säger hon "jag dricker inte te, bara varmt vatten med citron". Så nu testade jag det, och det är verkligen gott. Drack det till frukost och nu dricker jag det igen. Jag försöker ju bränna sönder mina bakterier i halsen. Skulle jag dricka te så får man fula tänder, hoppas inte jag får det av citron?

Dagen idag har gått bra. Fast på eftermiddagen blev jag irriterad och hade inte mycket till tålamod. Det var bara för att kompostpåsen gick sönder. De har ju nå plastiga kompostpåsar där på jobbet och man måste ha dubbla påsar för att det inte ska spricka. Så det blev jag arg på.

Ikväll ska jag träna. ^^


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fin blogg, haft en bra dag? ^^

2011-01-24 @ 16:50:36
URL: http://czheng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0