Storstädat

Vaknade i morse med jätte ont i halsen, mer än vanligt. Gör ont när jag sväljer nu. Så nu får jag väl hoppa över en veckas träning igen.. Fyfan så värdelöst tråkigt!

Åkte iväg till katterna imorse och gav de mat. Sen cykla jag tillbaka hem och satte igång med städandet. Så mycket prylar som måste bort. Så hade jag dvdfilmer som inte fick plats i någon av de redan ihopsatta dvdlådorna, så fick sätta mig och montera en till för att göra plats åt dessa filmer.
  Jag börja städa halv tolv och klar kl 17. Skapligt lång tid det tar för mig att städa! Men jag gör det noggrant då iaf:) Nu vill jag försöka ha det såhär välstädat ett tag. Iaf fram till den 19e feb. Vore skönt att slippa städa så pass mycket igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0