Söndag

I fredags hade jag stängning på jobbet, slutade kl 5. Egentligen kl halv sex, men alla barn hade gått då vid fem. Louises kompis Malin fyller år idag, söndag, men hade 21 års fest i fredags. Så efter jobbet gick jag till soffi och förfestade. Jag hade bestämt mig för att ta 2.22 bussen hem. Men det blev för mycket av det goda så jag tog 23.46 bussen hem. Hahaha. Jag skyller på att jag var trött, för jag kan inte festa på fredagar! Eller så drack jag för mycket helt enkelt:p

Lördagen, var seg och bakis. Tittade på vänner, som jag gör varje nu typ. Blivit som en drog. Sitter ju knappt vid datorn längre, och tittar aldrig på tvprogram. Är bara vänner som gäller nu. Är inne på säsong 5 nu, och snart är även den snart slut.. Men iaf, på kvällen så mötte jag soffi och louise vid ica maxi och köpte tacogrejer. Riktigt stolt är jag över oss. Det första vi gjorde var Inte att direkt gå till chips- godis- och colahyllan. Nej vi köpte annat nyttigare alternativ istället. Minus glassen vi köpte, men vi köpte inte chips eller coca cola! Vi är på god väg mina vänner ;) Vi åt mat, spelade TP, vilket jag kom två i. Men var inte långt ifrån att vinna!
  Mitt under spelandet ringer min vän Sara och frågar om hon och Louise (holmgren) fick komma till mig och sova. Och jag gillar spontanitet, så självklart fick de komma hit:D Vid tolv åkte örebroarna hem till sitt och vi andra satte oss i soffan och snackade. Men det slutade med att kl 2 att sara ville åka hem ändå. Hon hade sina skäl. Så jag fick lägga mig ensam iaf..

Idag söndag, då, har jag bara tittat vänner. Skulle behöva diska från igår. Men jag orkar inte med det just nu. Jag vill bara vara liksom. Ta det lugnt, för, det gillar jag;D
  Och förrseten, så har mitt ögonbryn tics. Det rycker. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0