Shoppat

Efter jobbet så drog jag till stan för att shoppa. Har haft shoppingfingrar sen igår när jag hade gjort fint här hemma. Det liksom kliar i att spendera pengar. Jag tror att ni har känt känslan ;) Det blev:
- en svart klänning med brunt "rep" att knyta runt midjan, Gina tricot
- tre par trosor, Cubus
- en grå midjetröja, h&m. ! :O vet inte vad jag kan ha den till. Det var både fult men ändå snyggt. Jag vill prova lite nytt
- en blomma till håret, h&m
- lockgel, kicks

Efteråt så åkte jag till biblioteket och lämnade tillbaka boken, Saknad av Karin Alvtegen, fasligt spännande bok. Så lånade jag en ny :)

Nu är jag taggat till fest i helgen. Tyvärr att det är så långt kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0