Seg

Anna och Sara kom hit i går kväll. Hade egentligen tänkt att bara sitta hemma och titta på vänner. Men de kom hit och vi tittade lite i drinkboken och konstaterade att det vore shysst att bara kunna gå ut och ta drinkar sådär som de gör i sex and the city. Vi åkte till donkan och jag fick köra saras bil ^^ Det är kul att köra bil ;) Blir ju inte så mycket bilkörande för min del eftersom jag inte har någon bil ;) Där köpte jag mcflurry daim och den var jätte god, köpte även en donat som var inte ett dugg god. tog en tugga och lämnade resten. Bara massa smak av gammalt och friterat. Inte gott.

Därefter åkte vi hem till mig och spelade tp. Jag ledde ju så bra i början, men det slutade med att jag kom sist. Som vanligt. Anna vann.

Jag hade det jätte kul igår. Skrattade massor. Det är tur att de är lika flumm som jag ^^ De åkte hem vid halv två och jag la mig och somnade nästan på en gång. Vaknade idag kl 2. Tror jag behövde sova. Dock vakna jag två ggr och behövde gå på toa. Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0