Lördag

Jag sov över hos Sophia. Vi spelade monopol i flera timmar, vilket jag tycker är kul. Att spela spel i flera timmar:p men hon vann den jäveln. Sen la vi oss och tittade på Chocolate (?), skulle dreggla lite på mr Depp, men han kom inte under tiden jag var vaken och tittade på filmen. Alltså under de 15 min jag orkade titta på filmen :p
Tittade klart på den imorse och då dreggla vi lite :K

Idag så ska jag bara slappa, iaf på dagen. Ikväll drar vi hem till Fisen och spelar nått, kneckt? eller nått dyligt. Tvspel utan att använda någon dosa. Lät spännande :)

Jag är festsugen. Kanske därför jag börja tänka på inflyttningsfesten när den ska vara och så. Får se hur det blir med den saken. Jag vill ha den. Bara ett litet problem. Jag vill inte att folk ska spilla i min nya fina soffa! Haha annars hade jag ha det hur lätt som helst ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kinect heter det. ;) det är kul.

jaa! ha fest snart. du får väl typ.. plasta in soffan eller ngt. haha. :p



btw. JAG VANN! Ett ANTAL tusen mot dina.. noll! moahahahah!

2011-01-08 @ 17:34:36
URL: http://idasophia.blogspot.com
Postat av: Louise

HAHAHA kneckt <3 sötis.

2011-01-08 @ 18:47:15
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0