JAG HATAR SNÖ! JAG HATAR ÖREBRO KOMMUN SOM...

bild0213 (MMS)

JAG HATAR SNÖ! JAG HATAR ÖREBRO KOMMUN SOM ÄR SÅ JÄVLA VÄRDELÖSA PÅ ATT PLOGA CYKELBANOR! De hade inte ens plogat centrum där det är jätte mycket folk som åker hela tiden. De prioriteras att ploga bilvägarna först. Ja för det är inte mycket lättare att ta sig fram i en bil med fyra stadiga däck. En cykel har ju två smala hjul. Klart det är lättare för en cyklist att cykla i all jävla snö! Hata hata hata! Snälla hjälp denna arga, ledsna, röda josefine som nyss kommit in från en otroligt ovärd cykeltur!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Örebro kör med lite dubbelmoral, de snackar om att de är så stolta över sitt stora antal cyklister och sina 18 mil långa cykelbanor... Men som du säger kan de fan inte underhålla dem från snö :@

2011-01-04 @ 19:07:38
URL: http://dioxa.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaw.. lilla arga, ledsna, röda plutt då! ^^

2011-01-05 @ 13:32:52
URL: http://idasophia.blogspot.com
Postat av: A

Men lilla jossan possan då.. =/

2011-01-05 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0